The Arukamba Sister gaat naar Zuid Amerika - Reisverslag uit Oranjestad, Aruba van Annemijn Dijkstra - WaarBenJij.nu The Arukamba Sister gaat naar Zuid Amerika - Reisverslag uit Oranjestad, Aruba van Annemijn Dijkstra - WaarBenJij.nu

The Arukamba Sister gaat naar Zuid Amerika

Blijf op de hoogte en volg Annemijn

30 Januari 2014 | Aruba, Oranjestad

Bondia tur Hende...
The last story from Aruba

Ja het is zover mijn tijd op Aruba zit erop…na 16 maanden One Happy Island is het tijd voor iets nieuws.

1 februari vertrek ik naar Ecuador-Quito voor mijn reis door Zuid Amerika.
IK ga in 4 maanden naar Rio reizen via Ecuador, Peru, Bolivia….en dan moet ik eens kijken hoeveel tijd en geld ik nog heb om in Rio te geraken;)
Via New York vlieg ik terug, natuurlijk blijf ik dan nog even 5 dagen in New York en dan ben ik 31 mei terug op Nederlanse bodem!

IK zal jullie vanaf nu zeker wat vaker stalken via deze site om te laten weten waar ik mij bevind en wat ik allemaal mee maak.

Je zal denken wat doet ze met haar bagage…vrienden die op bezoek waren de laatste 2 weken hebben bagage meegenomen en een vriendin neemt wat voor me mee super lief!!

De laatste tijd heb ik op Aruba weer heel wat mooie dingen meegaakt.
-Beachtennis toernooitjes gespeeld;), Zelfs 1 gewonnen whiehoe…
-Kerst en Oud en nieuw weer mooie feestjes gevierd met 30 graden(volgend jaar wel weer lekker in NL waar ik zeker naar uitkijk;))
- ik ben in Miami geweest, super leuke vakantie gehad me Eileen lekker geshopt, Key West, Everglades en South beach bezocht.
-Lekker bakkie gedaan bij Lori en Peer die ik uit Nederland ken en nu in Vierra Florida wonen.
- Hard gewerkt en afscheid genomen op mijn werk.
-Dingen regelen om Aruba weer te verlaten en op reis te gaan naar Zuid-Amerika.
- En nog heel veel meer;)

IK ga Aruba vreselijk missen….heb het hier super naar mijn zin gehad. Heel veel mooie dingen gedaan meegemaakt en heel veel leuke mensen ontmoet maar…..
Ik kijk super uit naar mijn reis en natuurlijk ook om weer eens terug te zijn in Nederland;)

Vandaag heb ik mij uitgescheven uit Aruba en nu ga ik mijn backpack inpakken!!!

Veel liefs...

  • 30 Januari 2014 - 18:25

    Ellen:

    Jaaaaa ik kijk ook uit naar 31 mei half 12 Schiphol !!!! En uhhhh Aruba ik zal het ook missen

    Skype vanaf je terras ! En het lekkere weer! Hoop dat je een super tijd hebt ! Dikke knuffel xxxxxxxxMams

  • 30 Januari 2014 - 18:28

    Ida:

    West gaat de tijd snel. 16 maanden al weer.
    Nu nog een mooie reis ,waar je weer veel gaat zien en beleven.
    Ik ga je weer volgen heel veel plezier.
    En als oudere die voorzichtig.
    Geniet ervan maak vele foto's.
    En wie weet eindig je toch weer in Aruba
    Ipv Nederland al is het alleen maar voor het weer.

  • 30 Januari 2014 - 19:20

    Sharon:

    Heey Girl,

    Geniet nog van je twee laatste dagen / nachtjes daar...
    Dan gaat jou grote avontuur nog even verder in andere spannende landen ;)

    Ook ik zal Aruba missen, want heb (samen met Selinde) ruim twee weken van jou paradijs mogen genieten. Het was een super leuke ervaring en nogmaals bedankt voor alles!! Mocht je nog een nieuwe baan zoeken, personal reisadviseur / reisleidster, dat ligt jou wel ;) :P

    Tot de 31ste, want dan sta ik je op te wachten!!! :D

    Geniet van de komende maanden... wacht met smart op je reisverslagen ;)

    Dikke zoen van mij

  • 30 Januari 2014 - 19:47

    Oma:

    wat vond ik je verslag leuk, kijk uit naar de volgenden liefs oma xxxxxx

  • 30 Januari 2014 - 19:49

    Oma:

    wat leuk je reisverslag te lezen, kijk al uit naar de volgenden, liefs oma xxxxxx

  • 30 Januari 2014 - 22:45

    Jacqueline:

    Anne, zoals ik je al op f.b schreef, een top reis door Zuid-Amerika. Geniet er volop van meissie en ook ik kijk uit naar de reisverslagen met al je belevenissen.
    Liefs, Jacq.

  • 30 Januari 2014 - 22:45

    Jacqueline:

    Anne, zoals ik je al op f.b schreef, een top reis door Zuid-Amerika. Geniet er volop van meissie en ook ik kijk uit naar de reisverslagen met al je belevenissen.
    Liefs, Jacq.

  • 30 Januari 2014 - 22:45

    Jacqueline:

    Anne, zoals ik je al op f.b schreef, een top reis door Zuid-Amerika. Geniet er volop van meissie en ook ik kijk uit naar de reisverslagen met al je belevenissen.
    Liefs, Jacq.

  • 30 Januari 2014 - 22:45

    Jacqueline:

    Anne, zoals ik je al op f.b schreef, een top reis door Zuid-Amerika. Geniet er volop van meissie en ook ik kijk uit naar de reisverslagen met al je belevenissen.
    Liefs, Jacq.

  • 30 Januari 2014 - 22:48

    Jacqueline:

    Sorry Anne, ha,ha......wel een beetje overdreven hé, mijn reactie. Foutje.....sorry, hi,hi....

  • 23 Februari 2014 - 15:47

    Jenneke Westendorp:

    Ik hoop dat het reis van je leven wordt!! Heb zelf goede herinneringen aan zuid Amerika!
    Geniet ervan en pas goed op jezelf.

    Dag! Jen

  • 03 Maart 2014 - 08:28

    Joyce Knoeff:

    Lieve Annemijn,
    Geweldig de trip die je gaat maken. Geniet van de vele landen die je gaat bezoeken en de mensen die je gaat ontmoeten. Ik ben benieuwd naar je reisverslag. We hebben hier in Nederland goed weer, niet te koud en veel zon. Geen winter, maar wel gezellig naar het schaatsen gekeken.
    Ik wens je een gezellige tijd in Zuid-Amerika toe. Liefs Joyce.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Annemijn

Actief sinds 25 Sept. 2012
Verslag gelezen: 418
Totaal aantal bezoekers 15314

Voorgaande reizen:

01 Februari 2014 - 31 Mei 2014

Zuid Amerika

26 September 2012 - 01 November 2013

Nursing on one happy island

Landen bezocht: